تیاراتیارا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

دنیای زیبای دخترونه تیارا

سلام من تیارا هستم

*فیلم هایی که پیشنهاد می کنم*

1399/9/23 14:31
نویسنده : تیارا شهریور
152 بازدید
اشتراک گذاری

فیلم هایی که پیشنهاد می کنم🎬

پرنسس ها  🦋

پری دریایی🐬

زیبای خفته👧

سیندرلا🌿

دیو و دلبر🥀

دیزنی💟

زوتوپیا☄️

استار⭐️

ابشار جاذبه👪

انیمیشن🤗

ترول ها🌍

پت ومت💫

ارزوی من برای سال نو🎄

درون و بیرون🕊

دانشگاه هیولا😱

کارتون🌱

انه شرلی🌈

هاچ زنبور عسل🐝

سینمایی👌

پدینگتون🦉

خاله سوسکه🐌

بای بای

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
23 آذر 99 17:44
چه فیلمای خوبی😍😍😍😍 من چند تاشو ندیدم باید برم ببینم لابد خوبه😘 مرسی بابت پیشنهاداتت
🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
23 آذر 99 20:57
ممنون خانمی
تیارا شهریورتیارا شهریور
26 آذر 99 20:47
سلام عزیزان 😊 یکی از شما گفتید استار نه استار  علیه نیروی شیطانی😜 منظور من همون بود😁 فقط می خواستم طولانی نشه🤣
ـ.❅。°❆·زﮰنــــــــــبــــــــــ。*.❅· °。·❆ـ.❅。°❆·زﮰنــــــــــبــــــــــ。*.❅· °。·❆
11 دی 99 23:05
خوشحال میشم اگه دنبالم کنی