تیاراتیارا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

دنیای زیبای دخترونه تیارا

سلام من تیارا هستم

خوش اومدی به وبلاگم

سلام💛

اسم من تیارا هست💛

به وبلاگم خوش اومدی💛

خواهشا کپی نکید💛

*فیلم هایی که پیشنهاد می کنم*

فیلم هایی که پیشنهاد می کنم 🎬 پرنسس ها  🦋 پری دریایی🐬 زیبای خفته👧 سیندرلا🌿 دیو و دلبر🥀 دیزنی💟 زوتوپیا☄️ استار⭐️ ابشار جاذبه👪 انیمیشن🤗 ترول ها🌍 پت ومت💫 ارزوی من برای سال نو🎄 درون و بیرون🕊 دانشگاه هیولا😱 کارتون🌱 انه شرلی🌈 هاچ زنبور عسل🐝 سینمایی👌 پدینگتون🦉 خاله سوسکه🐌 بای بای
23 آذر 1399

خواهش می کنم

🍓سلام🍓 🍐خوب هستید🍐 اگر از وبلاگم خوشتون اومده🍉منو دنبال کنید 🍇بعد روی پسندیدم و قلب کلیک کنید🍒به من تلگراف بدید🍍نظرا تون رو بدید🍑 خیلی ممنون میشم اگه این کار رو انجام بدید🍏 ...
23 آذر 1399

*معرفی*

سلام 🌴 من تیارا هستم☀️ نه سالمه💐 توی نقاشی استعداد زیادی دارم🍊 خیلی انیمیشن های دیزنی رو دوست دارم 🌼 از  پرنسس 👧هاش تا زتوپیا🦋 ...
22 آذر 1399
1